ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
faen
بدون تجارت مسیر سبز
با تجارت مسیر سبز

یکی از بزرگترین دغدغه‌های شرکت‌های بازرگانی بین المللی، تحویل سریع کالا و خدمات به مشتریان است. پست اکسپرس بین المللی به عنوان یکی از سریعترین شیوه‌های ارسال و دریافت بین‌المللی کالا و مرسولات فرا مرزی رمز موفقیت این دسته از شرکت ها محسوب می‌شود. در کنار سریع بودن، پست اکسپرس هزینه مناسبی را هم دربردارد.

سفارش پست اکسپرس بین المللی

در فرآیند سفارش پست اکسپرس بین‌المللی باید به تمامی قوانین کشورهای مبدا و مقصد آگاه بود و در سفارش گذاری آن‌ها را در نظر داشت. به عنوان مثال باید اطلاع داشت که حمل و نقل کالاهایی مانند ادوات و تجهیزات نظامی، مواد مخدر، دارو، مجله های غیر اخلاقی خارج از عرف، مواد منفجره و قابل اشتعال، گرانول، انواع مگنت‌ها، انواع پودرها، حیوانات زنده و انواع مایعات از طریق پست اکسپرس بین‌المللی ممنوع است.

هزینه پست اکسپرس بین المللی

مورد بسیار مهم دیگری که دغدغه بسیاری از بازرگانان بین‌المللی است هزینه پست اکسپرس بین‌المللی است . این نوع پست از طریق هوایی صورت می‌گیرد و هزینه آن وابسته به وزن بسته‌ها و مسافت بین مبدا و مقصد است. بنابراین هرچه کالا سنگین تر  و مسافت طی شده بیشتر باشد هزینه حمل آن نیز بالاتر می‌رود ولی مقرون به صرفه‌تر است.

پست اکسپرس بین المللی

خدمات پست اکسپرس شرکت TMS

شرکت حمل سریع بین المللی TMS  با ارایه خدمات حمل سریع یا همان پست اکسپرس ضمن ارایه سرویسی مطمئن، با قیمت ارزان و سریع در پست مرسوله ها به کلیه نقاط دنیا بویژه کشور چین، ارسال مرسولات پستی ارزشمند شما (اعم از مدارک و نمونه کالا) را تا مقصد مورد نظر برعهده گرفته و سلامت آن را تضمین می نماید. مرسولات شما در کمترین زمان و با بهترین قیمت ممکن از محل فرستنده دریافت و توسط سرویس پست اکسپرس TMS به درب محل گیرنده تحویل داده می شود. با بهره گیری از سیستم رهگیری اینترنتی این امکان را دارید تا در هر لحظه، مسیر حرکت بسته پستی خود را پیگیری نمایید. شرکت حمل سریع بین‌المللی TMS بسته های پستی شما را پس از دریافت، طبق قوانین بین الملل و استانداردهای لازم بسته بندی نموده و بالاترین امنیت در حمل را برای مرسوله های پستی شما تامین می نماید.

مزیت های حمل سریع TMS

ارسال سریع در کوتاهترین زمان 90%
ارزان و مقرون به صرفه بودن 80%
ارائه سرویس Door to Door 80%
قابلیت رهگیری مرسولات پستی در هر لحظه از طریق سیستم رهگیری آنلاین 100%

جهت استفاده از سرویس فوق با ما تماس حاصل نمایید.

خدمات پست اکسپرس