ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
faen
بدون تجارت مسیر سبز
با تجارت مسیر سبز

برای اینکه یک شخص یا شرکت بتواند سفارش خرید یک کالا بیرون از مرزهای ایران را ثبت کند نیاز به احراز هویت مالی خود دارد. به دلیل اینکه شرایط خاصی بر کشور ایران حاکم است، اشخاص و شرکت‌ها یا نمی‌توانند به صورت مستقیم سفارش خود را ثبت کنند یا اینکه باید فرآیندی را طی کنند که از آن آگاه نیستند.

فرآیند خرید بین المللی کالا

به عنوان مثال اگر قصد ثبت سفارش خرید یک کالا در سایت آمازون را دارید، اما آدرس شرکت یا محل سکونت در خارج از ایران ندارید که بتوانید کالای خود را در آن محل تحویل بگیرید باید از شرکتی واسط کمک بگیرید تا بوسیله آن بتوانید آدرسی را احراز کنید. همچنین در خرید بین‌المللی یک کالا باید اطلاعات کارت بانکی بین‌المللی برای پرداخت هزینه داشته باشید. از آنجایی که چند سالی است که امکان افتتاح حساب بین‌المللی برای اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی به دلیل وجود تحریم‌های بین‌المللی وجود ندارد باید شرکتی واسط کالا را برای شما بخرد.

بر همین اساس شرکت‌های متفاوتی در زمینه انجام امور ثبت سفارش و خرید بین المللی کالا برای مشتریان خود فعالیت می‌کنند اما هرکدام از آن‌ها استانداردها و تعرفه‌های خاص خود را دارند که ممکن است مطلوب مشتریان واقع نشود. شرکت تجارت مسیر سبز به منظور سهولت در فرایند کاری شما بازرگانان ، تجار و تولیدکنندگان گرامی آمادگی خود را جهت خرید کلیه اقلام مورد نیاز شما با کمترین نرخ در کوتاهترین زمان ممکن و با خیالی آسوده اعلام می نماید.

خرید بین المللی کالا

خرید کالا

مزایای خدمات خرید کالا با TMS

  • انجام خرید بین المللی کالا بدون واسطه با بهترین نرخ ممکن
  • انجام خرید کالا در کمترین زمان ممکن
  • بدون هیچ گونه محدودیتی
  • امکان خرید کالای مورد نظر شما از تمامی سایت های معتبر دنیا

برای آگاهی از نرخ روز میتوانید همه روزه بعد از ساعت 12 با ما تماس حاصل فرمایید.