ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
faen
بدون تجارت مسیر سبز
با تجارت مسیر سبز

همه ساله میلیون‌ها تن حمل بار سنگین مانند کالا و تجهیزات صنعتی، مواد خام و اقلام خانگی و تجاری از طریق راه‌های هوایی میان صاحبان صنایع و مردم کشورهای مختلف انجام می‌شود. هزینه این مبادلات به عوامل مختلفی وابسته است که در ادامه به این عوامل اشاره می‌کنیم. کارگو به ارسال محموله سنگین غیر مسافری گفته می‌شود که به طور عمومی برای صادرات یا واردات کالاهای سنگین مانند تجهیزات صنعتی، فرش، محصولات کشاورزی، مواد معدنی، مواد خام و محموله های دیگر است که اغلب توسط صاحبان صنایع صورت می‌گیرد.

هزینه حمل بار سنگین هوایی

در تعیین نرخ هزینه حمل کالای سنگین عوامل مختلفی هستند که از میان آن‌ها می‌توان به قیمت ارز، نوع آژانس هواپیمایی، نوع و کیفیت خدمات بار، مسافت میان مبدا و مقصد، وزن بار و نوع بار اشاره کرد. اگر نوع بار سنگین در دسته بارهای خطرناک قرار بگیرد، به دلیل انجام اقدامای برای حمل آن تعرفه آن از بارهای معمولی بیشتر خواهد بود.

حمل بار سنگین هوایی

خدمات حمل بار سنگین در TMS

کارگو

شرکت تجارت مسیر سبز (TMS) جهت جلب رضایت مشتریان خود، با بهره گیری از همکاران و نمایندگان بین المللی خود در سراسر جهان و به صورت ویژه در کشور چین، امکان حمل کالای سنگین (Cargo) وارداتی و صادراتی را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم نموده است. کالای وارداتی و یا صادراتی شما با بهره مندی از سرویس حمل بار سنگین بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی؛ توسط تیم مجرب و متخصص TMS  در سریع ترین زمان، به مشتریان محترم ارایه می گردد.

این امکان در سیستم کارگو فراهم شده است که شما با ارسال پکینگ و اینویس به کارشناسان مجرب این مجموعه می‌توانید قبل از بارگیری کالای خود از قیمت نهایی حمل و نقل و مراحل ترخیص آن آگاه شوید. از آنجا که مجموعه تی ام اس با ایرلاین های معتبر و متفاوتی طرف قرارداد است می‌تواند خدمات حمل بار سنگین شما را با نازل ترین تعرفه حمل بار سنگین نسبت به شرکت های موازی به شما ارئه نماید.

جهت اطلاعات بیشتر  و اطلاع از تعرفه دقیق حمل بار سنگین با ما تماس حاصل نمایید.